Hvis du konstaterer fejl og mangler skal du kontakte viceværten.
Fejl og mangler er eksempelvis:
Den nemmeste og bedste måde at meddele fejl og mangler til viceværten på, er at benytte opgangsskærmen.
Klik på "Meld fejl og mangler", skriv din besked og din mailadresse og tryk send.
Viceværtens kontaktoplysninger (herunder telefonnummer) kan også findes på skærmen under "Kontakt".
Du kan også bruge kontaktformularen her men vær opmærksom på, at henvendelser, der modtages via kontaktformularen kun læses inden for normal kontortid.
Viceværten hjælper dig som udgangspunkt gerne med at løse problemer, fejl og mangler i din lejlighed, men du skal være opmærksom på, at du - afhængig af de aftalte vilkår i din lejekontrakt - eventuelt selv skal betale. Husk, at det altid er dig, der har ansvaret for at vedligeholde og udskifte låse og nøgler til din lejlighed.
Læs mere under At bo til leje hos os.
Du kan ikke bestille ændringer til navneskilte via Fejl og Mangler. Ændringsønsker skal sendes her.
Fejl og mangler må ikke forveksles med overtrædelser af husordenen. Det er ikke en fejl/mangel, at der lugter i din lejlighed, fordi naboen tilbereder krydret mad og har glemt at tænde emhætten eller at underboen står på sin altan og ryger, selvom han/hun ikke må. Hvis du oplever den slags irritationsmomenter, så søg først at løse problemet i mindelighed. Dialog og godt naboskab kommer man langt med. Se mere under Husorden og klager.