Electronic Key

Anmodning om elektronisk nøgle


Vi bruger elektroniske låse i vores ejendomme, og du har mulighed for at bruge en app på din smartphone, der har samme rettigheder som din nøglebrik.


Det er kun lejere og beboere, der er tilmeldt vores beboerweb ProBo, der kan modtage en elektronisk nøgle.

Vi udsteder elektronisk nøgle til det telefonnummer, du har registreret i ProBo.


Hvis du skal bruge en nøgle til en pårørende, ven o.l. skal du bestille en ekstra nøglebrik


Gør således:

1. Udfyld nedenstående formular og tryk SEND.

2. Hent JustIN Mobile app'en fra SALTO i App Store eller Google Play og installér den på din telefon.

3. Der kan gå op til 5 hverdage før nøglen kan ses i din app.


Nøglen på din telefon er kun gyldig 5 dage ad gangen. Den opdateres automatisk, når den udløber (hvis din telefon har forbindelse til internettet).

Hvis du ikke bruger din elektroniske nøgle i et år, og når du fraflytter, bliver nøglen annulleret.


Når du skal åbne en dør med SALTO lås:

1. Åbn JustIn Mobile app'en på din telefon. Bluetooth og NFC skal være aktiveret.

2. Vælg "Dansk Financia"

3. Klik på den grønne nøgle i app'en og hold din telefon tæt hen til læseren på døren.

4. Du kan åbne døren, når læseren lyser grønt.


Hvis din elektroniske nøgle ikke virker:

Kontrollér, at din telefon har forbindelse til internettet og vent et øjeblik, så app'en kan opdatere rettigheder og gyldighedsperiode. Prøv herefter igen.


Hvis app'en fortæller, at der ikke er fundet nogen låse - prøv følgende:

Kontrollér i Indstillinger på din telefon, at Bluetooth og NFC er aktiveret.

Prøv at genstarte din telefon og JustIN Mobile app'en


I vores persondatapolitik kan du læse hvilke oplysninger, vi registrerer og opbevarer vedr. nøglebrikker og elektroniske nøgler.